Doradztwo/Proces wsparcia

      Proces wsparcia

Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity) to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy - logo..

Anna Bancewicz-Miazga ,,Grafika w biznesie,,

W czym produkt oferowany przez Ciebie jest lepszy od produktów konkurencji? Czym się wyrózniasz? W jaki sposób to pokazujesz? Czy dobrze reklamujesz swoje produkty? Czy wykorzystując swoje narzędzia komunikacji w pełni odzwierciedlasz produkty, które oferujesz? 


Wszystkie te pytania muszą znaleźć odpowiedź.

 

Identyfikacja wizualna buduje świadomość marki u potencjalnego odbiorcy Twoich produktów. Głównym celem tego działania jest to, aby to właśnie Twoja marka była możliwie najbardziej rozpoznawalna przez Twoich adresatów. Na siłę pozycji Twojej marki na rynku wpływa przede wszystkim sposób wykreowania przez Ciebie obrazu. Każde działanie Twojej firmy musi kojarzyć się z Twoją marką. 

W ten sposób rodzisz się, zaczynasz istnieć, zaczynasz być rozpoznawalny przez wszystkich swoich odbiorców.


Aby pomóc Tobie w doskonałym zidentyfikowaniu Twojej marki UGOCOM proponuje Tobie proces wsparcia w 3 etapach:


ANALIZA    |    PRZEKŁAD     |    WDROŻENIE



 

Tagi: