Identyifkacja wizualna: graficzne przedstawienie tożsamości firmy, wyrażone językiem graficznym odpowiednim dla niej. Spójny z jej wartościami, działaniami i ambicjami.
Szata graficzna: wszystkie elementy stanowiące wizualną tożsamość podmiotu, zgromadzone w formie wszelkich materiałów wspierających sprzedaż, ulotek, katalogów, broszur, opakowań. To zdefiniowanie Twojej tożsamości poprzez grafikę.
Stworzymy jedność identyfikacji wizualnej z szatą graficzną. Połączymy reklamą drukowaną i internetową. Wszystko po to, aby to właśnie Twoja marka zapadła w pamięć wszystkich odbiorców. Twoja firma będzie spójna, grafika będzie odzwierciedleniem Twoich produktów i tego, co chcesz dzięki nim zaoferować swoim klientom.
To wszystko wpływa na identyfikację Twojej firmy, tego co robi i co sprawia, że w obliczu konkurencji staje się wyjątkowa.