Web/Pozycjonowanie(SEO)/Raportowanie / Monitoring

Agencja pozycjonowania SEO: Raportowanie / Monitoring Twoich wyników optymalizacji

Monitorowanie odbywa sie w oparciu o stworzenie rygorystycznego raportu niezbędnego do wdrażania  strategii SEO. Umożliwia on zrozumienie i pomiar wpływu działań przedsiębiorstwa na efektywną optymalizację witryny.

 

Informacje

Nadaj sens swoim działaniom: śledź swoje wyniki!

Przed wykonaniem strategii SEO musimy ściśle wyznaczyć wskaźniki efektywności naszej współpracy. Wybór tych wskaźników zależy głownie od zapotrzebowań witryny i jej typu (witryna internetowa, sklep online)

Monitorowanie pozwala oceniać działania, wyjaśnić rozbieżności miedzy nimi i określić wydajność całej strategii..

Ponadto, przy pomocy monitoringu, możemy udoskonalić plan działań i utworzyć propozycje nowych zaleceń.

 

/ Każda strategia SEO jego raportowana. 

Jest to konieczne, aby móc zauważyć efekty strategii dotyczące zwiększenia widoczności naszej witryny.

Nasza agencja, oferuje Tobie wsparcie, w zależności od rodzaju strategii którą chcesz wdrożyć:

 

/ Raportowanie pozycjonowania naturalnego (SEO)  

Składa się z szeregu wskaźników dotyczących śledzenia potrzeb i celów. Zawiera wskaźnik KPI dotyczący ruchu (liczby odwiedzających wizyt na danej stronie, współczynnika odrzuceń...), pozycjonowania (obecność słów kluczowych, zmiany graficzne), netlinkingu (liczba linków, liczba domen wiążących ...) indeksowania i konwersji.

 

/ Raportowanie pozycjonowania płatnego (SEA) 

Podobne do raportowania SEO - zgromadzone dane są związane z uzgodnionymi wcześniej wskaźnikami. Raportowanie SEA pomaga określić liczbę kliknięć na dane wyrażenia, konwersje celów oraz zmierzyć zwrot inwestycji kampanii (koszty/rentowność).

 

/ Raportowanie Social Media (SMO)

Raportowanie SMO, odnosi się do popularności firmy na portalach społecznościowych. Zawiera dane na temat wielkości społeczności i jej zmian (członków, fanów, obserwujących...), wielkości oddziaływań społecznych (komentarze, tweety, RT ..), jakości interakcji (pozytywne, neutralne, negatywne), liczby publikacji.

 
Wszystkie działania dostosujemy  specjalnie do Twoich potrzeb, zainicjujemy realizacje raportowania, zajmiemy się monitorowaniem i syntezą (na zakończenie świadczenia usługi).
Częstotliwość, z jaką odbywać się może realizacja to miesiąc lub kwartał.

Nasz zespół pozostaje w ciągłej Państwa dyspozycji - aby uzyskać więcej informacji >Skontaktuj się z nami!