Monitorowanie odbywa sie w oparciu o stworzenie rygorystycznego raportu niezbędnego do wdrażania strategii SEO. Umożliwia on zrozumienie i pomiar wpływu działań przedsiębiorstwa na efektywną optymalizację witryny.
Przed wykonaniem strategii SEO musimy ściśle wyznaczyć wskaźniki efektywności naszej współpracy. Wybór tych wskaźników zależy głownie od zapotrzebowań witryny i jej typu (witryna internetowa, sklep online)
Monitorowanie pozwala oceniać działania, wyjaśnić rozbieżności miedzy nimi i określić wydajność całej strategii..
Ponadto, przy pomocy monitoringu, możemy udoskonalić plan działań i utworzyć propozycje nowych zaleceń.
Jest to konieczne, aby móc zauważyć efekty strategii dotyczące zwiększenia widoczności naszej witryny.
Nasza agencja, oferuje Tobie wsparcie, w zależności od rodzaju strategii którą chcesz wdrożyć:
/ Raportowanie pozycjonowania naturalnego (SEO)
Składa się z szeregu wskaźników dotyczących śledzenia potrzeb i celów. Zawiera wskaźnik KPI dotyczący ruchu (liczby odwiedzających wizyt na danej stronie, współczynnika odrzuceń...), pozycjonowania (obecność słów kluczowych, zmiany graficzne), netlinkingu (liczba linków, liczba domen wiążących ...) indeksowania i konwersji.
Podobne do raportowania SEO - zgromadzone dane są związane z uzgodnionymi wcześniej wskaźnikami. Raportowanie SEA pomaga określić liczbę kliknięć na dane wyrażenia, konwersje celów oraz zmierzyć zwrot inwestycji kampanii (koszty/rentowność).
Raportowanie SMO, odnosi się do popularności firmy na portalach społecznościowych. Zawiera dane na temat wielkości społeczności i jej zmian (członków, fanów, obserwujących...), wielkości oddziaływań społecznych (komentarze, tweety, RT ..), jakości interakcji (pozytywne, neutralne, negatywne), liczby publikacji.
Nasz zespół pozostaje w ciągłej Państwa dyspozycji - aby uzyskać więcej informacji >Skontaktuj się z nami!